A eurocatalana plantegem la relació de les activitats que desenvolupem amb els diferents grups d’interès (clients, administracions públiques, proveïdors, treballadors, col·laboradors, entorn social i ambiental…) i la societat en general, sobre la base d’un comportament transparent i ètic, d’acord amb el nostre Codi de Conducta
Posem a disposició dels grups d’interès relacionats amb l’empresa un Canal Ètic a través del qual poden comunicar incompliments del Codi de Conducta o del marc normatiu que ens aplica. Totes les denúncies es tractaran amb total confidencialitat i seran analitzades pel nostre Comitè d’Ètica.
Es pot informar d’aquells fets que puguin suposar un incompliment de la normativa legal, el Codi Ètic o qualssevol normativa interna vigent i que pugui tenir greus conseqüències per l’empresa com:
- Delictes financers i contra el patrimoni
- Delictes de competència
- Incompliment de la normativa de la Protecció de Dades
- Altres infraccions greus
Enviar la comunicació a través de web
Pots enviar el teu missatge a través d’aquest enllaç . Hauràs d’indicar el codi eurocat.
Utilitzar l’aplicació per a telèfons mòbils (aconsellable)
- Descarrega’t l’app Co-Resol disponible a l’App Store i Google Play de forma gratuïta.
- Clicka el botó “fer un click” i introdueix el codi eurocat
- Selecciona la persona o departament destinatari del missatge.
- Escriu el teu missatge aportan les màximes dades possibles. Pots adjuntar documents o imatges.
- Identifica’t o deixa un canal anònim de contacte. En qualssevol dels casos, has d’acceptar la Política de Privacitat
- Rebràs un missatge com a comprovant que el teu “click” s’ha enviat